OTÁZKY K TEXTILU
Ako mám textil prať a žehliť?
Každý produkt obsahuje ceduľku s inštrukciami na pranie a žehlenie. My odporúčame textil môžete prať v práčke pri teplote 40°C (biely), pri teplote 30°C (farebný).
Aké sú rozmery tričiek?
Pri každom produkte uvádzame tabuľku veľkostí. Po kliknutí na symbol + sa zobrazí prehľadná tabuľka rozmerov v centimetroch.
Je možný nákup na firmu?
Áno, nákup na firmu umožňujeme. Vezmite však prosím na vedomie, že ak nakupujete na firmu, jednáte s nami ako právnická osoba a strácate tak status spotrebiteľa. Nevzťahuje sa tak na vás právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní ani výmena tovaru v prípade, že vám nebude vyhovovať. Ak dopytujete väčšie množstvo textilu a potrebujete najskôr posúdiť kvalitu tovaru, obráťte sa prosím na naše zákaznícke oddelenie. Po predchádzajúcej dohode je možné zaslať až 3ks vzoriek s možnosťou vrátenia.
Ponúkate vzorky pre firmy?
Áno, zašleme vám až tri vzorky našich produktov, ktoré nám budete môcť v prípade nespokojnosti vrátiť a alebo ich zameniť za kredit na ďalší nákup. Pokiaľ máte záujem o zaslanie vzoriek, obráťte sa prosím najskôr na naše zákaznícke oddelenie.
Ako dlho trvá akcia na zľavnené kusy?
Termín trvania akcie je vždy uvedený na úvodnej stránke. Spravidla platí do uvedeného dátumu alebo do vypredania zásob. Zároveň si však vyhradzujeme právo akciu kedykoľvek pozastaviť, alebo vymeniť. Spätné nárokovaní nižších cien nie je možné.
DODANIE A PLATBA
Ako dlho trvá doručenie?
Vaša objednávka by mala byť doručená do 4-6 pracovných dní po potvrdení objednávky a overenie dostupnosti tovaru na sklade.
Môžem sledovať svoj balík?
Akonáhle vyexpedujeme vašu objednávku, pošleme vám email s informáciami o doručení a odkaz na sledovanie zásielky po internete.
Koľko stojí poštovné?
Poštovné je počítané podľa váhy a typu produktov vo vašom košíku. Základná cena je 5 € pre doručenie Slovenskou poštou a 3,51 € pri odbere na výdajnom mieste spoločnosti Zásielkovňa. Odporúčame uhradiť vašu objednávku vopred a neplatiť tak drahé dobierkovné.
Ako môžem zaplatiť?
Metódy platieb sa vám automaticky zobrazí v košíku pri dokončení objednávky. V súčasnej dobe náš obchod umožňuje platiť prevodom na účet (popr. Zloženkou na pošte, ak nevlastníte bankový účet), dobierkou pri prevzatí tovaru, alebo môžete zaplatiť pohodlnejšie online platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay (bez nutnosti registrácie u tejto služby). Zneužitie dát sa v žiadnom prípade báť nemusíte, všetko prebieha v šifrovanej forme. Výhodou platby cez GoPay je aj rýchlosť vybavenia Vašej objednávky, pretože nemusíme čakať na zdĺhavý prevod a objednávku začneme vybavovať ihneď.
Je možný osobný odber?
Na slovenskom aktuálne bohužiaľ vlastné výdajné miesto nemáme. Máte však možnosť osobného odberu v pobočkách spoločnosti Zásielkovňa. Zoznam odberných miest nájdete priamo v košíku pri výbere dopravy. Balíček Vám tak bude za super cenu 3 € dopravený na miesto najbližšie k vášmu bydlisku. Otváraciu dobu a presnú adresu jednotlivých odberných miest nájdete na webe spoločnosti Zásielkovňa.
Na aké číslo účtu mám poslať platbu?
Platobné informácie vždy zašleme spolu s potvrdením vašej objednávky emailom. Naše číslo účtu je: 2700045591/8330, IBAN: CZ7220100000002700045591, BIC: FIOBCZPPXXX. Variabilný symbol je číslo vašej objednávky.
Kde je faktúra?
Nenašli ste vo svojom balíku daňový doklad? Tak to je všetko v úplnom poriadku! Keďže šetríme lesy i čas pri expedícii objednávok, zasielame faktúru len elektronicky ako prílohu emailu s informáciou o vybavení a odoslanie objednávky. Pozrite sa teda ešte raz do svojej emailovej schránky a prejdite aj zložky pre spam či hromadnú poštu, ak by ste email s faktúrou nedohledali, napíšte nám, radi Vám doklad pošleme ešte raz.
Aké sú termíny pre Vianoce 2024?
Termíny pre Vaše vianočné objednávky (objednávky do tohto dátumu sa pokúsime vyexpedovať do 23.12.)
10.12.2024 - všetok sortiment
13.12.2024 - pre tovar na ceste
14.12.2024 - pre tovar skladom
Poznámka:
U termínu sa vždy myslí do polnoci. V prípade úhrady prevodom je rozhodný datum pripísania čiastky na náš účet. U každého produktu sledujte aj skladovú dostupnosť. Pokiaľ by bol termín dostupnosti dlhší než je termín pre Vianoce, vyberte si prosím inú kombináciu. V prípade preťaženosti či vypredaní zásob si vyhradzujeme právo na zmenu termínov. Pre urýchlenie doporučujeme zvoliť spôsob platby kartou.
Upozornenie:
V období od 24.12.2024 do 2.1.2025 máme zatvorené. Objednávky, ktoré nebudú vyexpedované do 22.12.2024 budeme expedovať až prvý týždeň v januári 2025. Ďakujeme Vám za pochopenie.
ZMENY OBJEDNÁVKY
Je možné objednávku zmeniť?
Ak chcete objednávku zmeniť, skúste využiť našu samoobsluhu . V prípade, že máte problém so zmenou kontaktujte bezodkladne naše zákaznícke oddelenie. Pokiaľ je objednávka zabalená a pripravená na expedíciu nie je možné zmenu porozprávať.
Zlúčenie viac objednávok
Bohužiaľ zlúčenie objednávok nie je z technických dôvodov možné. Vždy je lepšie pôvodné objednávky stornovať a vytvoriť jednu novú. Ďakujeme za pochopenie.
PROBLÉMY A REKLAMÁCIE
Chcem tovar reklamovať alebo vrátiť. Ako mám postupovať?
Ak vám tovar nevyhovuje je možné ho do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu. Objednávky prijaté od 11.11.2024 je možné vrátiť s predĺženou Vianočnou dobou vrátenia až do 10.1.2025. V prípade reklamácie, poskytujeme na tovar záruku 24 mesiacov. V prípade reklamácie nám možete na e-mail info@bezpotisku.cz poslať fotografiu vady, naše zákaznické oddelenie s Vami následne reklamáciu vyrieši. Nevyhovujúci tovar nám zašlite spolu s číslom objednávky, na adresu: Lemicom spol. s r.o., Ve Žlíbku 1800/77, Areál Big Boxu hala A2, 193 00 Praha 9, Česká republika. Poštovné pri odoslaní späť k nám si zákazníci hradia sami. Ak nám vrátite celú objednávku, pošleme vám späť čiastku v hodnote vráteného tovaru +3,6 €, čo je hodnota najlacnejšieho spôsobu dopravy, ktorý ponúkame. Ďalšou možnosťou je vrátenie balíčku cez Zásielkovňu - Packetu, štítok si môžete vygenerovať aj vytlačiť priamo vo vašom účte v detaile objednávky
Neprišlo mi potvrdenie e-mailom
Každú objednávku aj zmeny v objednávke potvrdzujeme zákazníkom e-mailom. Ak vám žiadny e-mail neprišiel a ste si istí, že ste uviedli v objednávke správny e-mail, skontrolujte si, prosím, váš spam box. Je veľká pravdepodobnosť, že náš e-mail skončil vo spamu, hoci to spam samozrejme nie je. V prípade, že nebudete úspešní nás kontaktujte a vždy všetko spoločne vyhľadáme a zaistíme nápravu.
Dostal/a som mail o expedícii, ale stále nič nedorazilo
Zásielka by vám mala doraziť približne do 3 dní od našej expedície. Môže sa niekedy stať zdržanie, preto skúste najskôr počkať ďalšie 2-3 dni. Ak ani potom zásielka nedorazí, kontaktujte vašej poštu a trvajte, nech vyhľadajú, či na vaše meno a adresu u nich zásielka neleží. V prípade, že nebudete úspešní, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Čakám na vrátenie peňazí za nerealizovanú alebo reklamovanú zákazku a stále nič nedorazilo.
V prípade, že vám bol zaslaný mail o tom, že suma bude vrátená na váš účet, bude samozrejme dohodnutá suma vrátená na účet. Prosíme však o pochopenie, že nie je platba realizovaná okamžite. Keďže každé vrátenie peňazí prebieha prostredníctvom účtovných operácií, nie je toto možné z časových dôvodov vykonávať u každej objednávky zvlášť, ale hromadne u viac zákazníkov. Vrátenie vykonávame cca 1-2x do týždňa, na svoje peniaze by ste tak nemali čakať dlhšie ako chcete 14 pracovných dní.
Čo robiť v prípade, že zásielka príde poškodená a zistíte to až doma po rozbalení balíka?
V prípade, že sa poškodenie alebo úbytok obsahu zásielky zistí až po rozbalení zásielky, mala by sa zásielka ponechať v tom stave, v akom bola prevzatá a takto jej doniesť späť na poštu (odporúčame si prípadne tiež zásielku po rozbalení nafotiť), kde bude spísaný zápis o poškodení. Je nutné doložiť nielen poškodenú vec, ale všetko, v čom bola zabalená, tzn. všetko vnútorné balenie, vonkajšie balenie (krabica) a v prípade, že bola omotaná povrazom, tak aj ten je vhodné k reklamácii predložiť. Reklamovať poškodenia je vhodné v čo možno najkratšom termíne, teda najlepšie v lehote dvoch pracovných dní po dodaní. Neskoršie predloženie zásielky môže mať vplyv na posúdenie zodpovednosti za škodu. Reklamovaná zásielka sa ihneď po vyplnení protokolu o škode vracia k nám spolu s protokolom a my na základe obdržané reklamácie zašleme tovar nový. Bohužiaľ sa iné riešenie neponúka a naozaj je nutné v prípade poškodených kusov postupovať touto cestou.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Kontaktujte nás prosím cez kontaktný formulár nižšie. Ďakujeme